Húszas éveimben a divatszakmában, a kreatív művészetek játszották főszerepet. Később a jóga világában való elmélyülés útján, a jógaoktatás és a pedagógia töltötte ki mindennapjaimat.
2010 óta tartok jóga foglalkozásokat és különböző tanfolyamokat gyerekeknek és felnőtteknek. Tanítóként, az állami iskolákban is igyekeztem, a jóga és meditáció praktikumait használni, az új generációs problémák oldására.
Pedagógia tanulmányaimat, gyermekinformatika szakon végeztem. Tanultam gyógypedagógiát, fizikai- és sportrekreációt is. Tanítóként, kezdetektől alkalmaztam a jóga eszközeit, a gyerekeknek tartott jógafoglalkozásaimon pedig a korosztályról tanult és a tanítás során szerzett ismereteimet.
Közel áll hozzám az ájurvéda ősi tudománya, de a taoista gyógyító szemlélet is. Úgy érzem, ezek értékei kiváló alternatívája lehet a modern gyógyászatnak is és a testi-lelki egészség megőrzésében. Érdeklődésem egy nagyszerű intézmény felé vezetett: 2013-ban a Tan kapuja Buddhista Főiskola szervezésében, Mireisz László – Buddhizmus és ájurvéda előadássorozatán vettem részt.
Ezen intézmény falai közt nagy hatást gyakorolt rám egy Argentínában született théraváda buddhista szerzetes tanítása, a Buddhist Summer School-on. Bhikkhu Nandisena (Angel Oscar Valentinuzzi) a Dhamma Vihara kolostor (Mexikó) apátja, valamint spirituális igazgatója a mexikói théraváda buddhisták szervezetének.
Régóta kutatom a kortárs irodalom és az olvasóvá nevelés kapcsolatát, annak pszichológiai hatásait, elsősorban spontán személyiség formáló hatását. Az olvasóvá nevelés módszereit elsajátítva, gazdagabb eszköztárral segíthetem a kicsiket.
Boldog vagyok, hogy a gyerekfoglalkozásaimat, akár a gyerekeknek tartott jóga, vagy meditációs óráimat is, élménydúsabbá tehetem a különböző módszertani ismereteket alkalmazva. Ilyen a báb és dráma, vagy a néptánc és népi játék oktatásának ismerete.
2019-től tartok az önbizalom és bizalomépítő szelíd nevelésről előadásokat.
Foglalkozásaim jellegzetességeiről, saját módszereimről, bővebben itt tájékozódhatsz: