Segítő foglalkozásokat és tanfolyamokat tartok gyerekeknek és szülőknek, workshopokat pedagógusoknak és gyerekjóga oktatóknak.
Tanítóként, az állami iskolákban is igyekeztem, a jóga és meditáció praktikumait használni, az új generációs problémák oldására.
Pedagógia tanulmányaimat, tanító szakon végeztem. Tanítóként, kezdetektől alkalmaztam a jóga eszközeit, a gyerekeknek tartott jógafoglalkozásaimon pedig a korosztályról tanult és a tanítás során szerzett ismereteimet.
Mielőtt elindultak a programjaim, hosszú évekig alsó tagozatos tanító néniként és jógatanárként ismerkedtem a gyermeki psziché sajátosságaival. A tanítással szinte egyidőben kezdtem el jógát oktatni.
Közel áll hozzám az ájurvéda ősi tudománya, de a taoista gyógyító szemlélet is. Úgy érzem, ezek értékei kiváló alternatívája lehet a modern gyógyászatnak is és a testi-lelki egészség megőrzésében.
Régóta kutatom a kortárs irodalom és az olvasóvá nevelés kapcsolatát, annak pszichológiai hatásait, elsősorban spontán személyiség formáló hatását. Az olvasóvá nevelés módszereit elsajátítva, gazdagabb eszköztárral segíthetem a kicsiket.
Boldog vagyok, hogy a gyerekfoglalkozásaimat, akár a gyerekeknek tartott jóga, vagy meditációs óráimat is, élménydúsabbá tehetem a különböző módszertani ismereteket alkalmazva. Ilyen a báb és dráma, vagy a népi játék oktatásának ismerete.
Szemináriumok:
- Fizikai- és sportrekreáció
- Báb és dráma oktatása
- Népi játékok oktatása
- Meseutca – Olvasóvá nevelés
- Konfliktuskezelés iskolai környezetben
- Mireisz László – Buddhizmus és ájurvéda
- Buddhist Summer School – Bhikkhu Nandisena – théraváda buddhism
- Rogers személyközpontú pedagógia
- Gyógypedagógia
- Iskolai bántalmazás (bullying)
- Yin jóga: Taoista szemléletmód
- Mozgásfejlesztő pedagógus
- Fejlesztő biblioterápia (irodalomterápia)
Foglalkozásaim jellegzetességeiről, saját módszereimről, bővebben itt tájékozódhatsz: